SkyWalker
Vacatures
ContactCare
inAmersfoort
Ben jij of ken jij de nieuwe Head of Operations bij ContactCare in Amersfoort? Reageer dan nu!
van Lanschot Bankiers
in's-Hertogenbosch
Ben jij of ken jij de nieuwe Teamleider Telefonische Acquisitie bij Van Lanschot Kempen in Den Bosch? Reageer dan nu!
Vertrouwelijk
inRotterdam
Ben jij of ken jij de nieuwe Team Leader binnen dit internationale Contact Center in Rotterdam? Reageer dan nu!
Vertrouwelijk
inTilburg
Ben jij of ken jij de nieuwe Team Leader binnen dit internationale Contact Center in Tilburg? Reageer dan nu!
Vertrouwelijk
inAlmere
Ben jij of ken jij de nieuwe Team Leader binnen dit internationale Contact Center in Almere? Reageer dan nu!
Vertrouwelijk
inNoord-Brabant
Ben jij of ken jij de nieuwe Teamleider Telefonische Acquisitie bij dit bekend en aansprekend inhouse contact center in Brabant? Reageer dan nu!
Alle Contact Center vacatures Contact Center vacatures zoeken

Contactpersoon: Fun Zeegers

Fun is oprichter en 100% eigenaar van SkyWalker Customer Contact. Fun is al vanaf 1997 werkzaam in de klantcontact industrie. Daarom kan hij functies goed omschrijven en kandidaten inhoudelijk beoordelen op geschiktheid. Daarnaast kent hij de branche als zijn broekzak: spelers, trends, transacties, zakelijke verbanden, etc.

Volledige Toewijding

In 2006 richtte Zeegers SkyWalker op. Het eerste jaar zette hij als mede initiatiefnemer van dienstverlener Care 4 Contact, zich vooral in voor de opstart van dit bedrijf. Sinds de verkoop van Care 4 Contact aan USG People in 2007 (het huidige Call-IT Eindhoven), legt Fun zich met SkyWalker volledig toe op werving en selectie in de klantcontact en contact center branche.

Vóór zijn SkyWalker-tijd deed Fun meer dan uitgebreide ervaring op in de customer contact branche, zowel in operationele, commerciële als in management posities. Na zijn bachelor opleiding aan de HBO-HSAO, deed Fun zijn eerste ervaringen op in het inhouse contact center van Vodafone; aanvankelijk als eerste lijns agent, letterlijk met een headset op zijn hoofd, later als trainer en teamleider. Eind 1999 maakte hij de overstap naar facilitair contact center Call-IT.

Daar was hij contact center manager van een gesharede, technische helpdesk. Aansluitend vervulde hij diverse commerciële functies binnen het marketing & sales team. Na de overname van Call-IT door USG People, doorliep Fun in 2004 binnen USG een management development programma, wat hem bracht tot in het managementteam van toenmalige USG dochter Telecom Direct Almere. Na deze 'stage' keerde Fun terug bij Call-IT, maar nu als commercieel eindverantwoordelijke.

Mensen-Mens

Fun is een 'mensen-mens' en heeft een uitgebreid netwerk dat hij actief onderhoudt. In zijn vrije tijd is Fun Zeegers fotograaf van sportevenementen, speelt hij gitaar en maakt hij graag verre reizen.