2 weken in de wacht, leidt tot ontwikkeling nieuwe klantenservice tool

MessageBird, het Amsterdamse cloudcommunicatieplatform, onthulde gisteren een nieuw product, specifiek gericht op de klantenservicemarkt.

Oprichter en CEO Robert Vis legt hij uit dat de stimulans voor het nieuwe product, zijn eigen frustratie was met klantenservice van bedrijven die zich volgens hem niet hebben aangepast aan de nieuwe wereld, waarin klanten verwachten dat hun problemen digitaal worden opgelost en waar het niet langer acceptabel is om uren in de wachtrij te staan ​​of 24 uur of meer te wachten op een e-mailantwoord.

Hij zegt dat een snelle berekening op de achterkant van een bierviltje suggereert dat hij op 35-jarige leeftijd al 2 weken van zijn leven in de wacht heeft gestaan.

Het nieuwe product ‘Inbox.ai’ wordt gepositioneerd als 'Slack voor externe communicatie'. Het product stelt klanten in staat om te communiceren met bedrijven via vrijwel elk kanaal naar keuze (WhatsApp, SMS, Voice, Messenger, Instagram, WeChat, Apple Business Chat, RCS, Line en Telegram) met als doel om bereikbaar te zijn op het eigen digitale 'messaging-first'-kanaal van de klant.

En ongeacht het kanaal, worden inkomende berichten en klantgesprekken gepresenteerd in één overzicht. A.I. belooft trefwoorden te analyseren en te anticiperen op de behoeften van klanten, waaronder een lijst met voorgestelde antwoorden.

Lees het hele artikel op Techcrunch.com

Tekst: Fun Zeegers, SkyWalker
Artikel delen

Laat een reactie achter

Wij zijn er trots op dat we mogen werken voor: