Snel, persoonlijk en een prima match

Snel, persoonlijk en een prima match

Sinds 1999 ben ik ‘besmet’ met het callcentervirus. Ik ben als outbound agent mijn carrière in klantcontact gestart en ben (tot nu toe) geëindigd als operationeel manager, in eerste instantie bij een groot inhouse callcenter. Het werk beviel, maar ik miste onder andere de ‘ad hoc’ omgeving waar het sturen op resultaat belangrijk was. Maar dan wel in een contact center waar de persoon centraal staat en niet een ‘poppetje’ de telefoon opnam. Het leek mij moeilijk een dergelijk passend bedrijf te vinden. Een formele omgeving is niet iets wat bij mij past. Ik wilde mezelf zijn en blijven en mijn kennis en ervaring gebruiken om anderen te ontwikkelen en te zorgen dat ik de structuur van een bedrijf als een voordeel kon zien, in plaats van een belemmering.

Nadat ik mijn CV via de website had verstuurd, was ik verbaasd door de snelheid van reageren van SkyWalker. Al diezelfde week hadden we een afspraak. Fun wist prima te ‘taxeren’ dat ik een persoon ben die graag aanpakt, met haar voeten in de klei blijft en graag hard werkt, bij voorkeur in een platte organisatie. Enkele weken later heeft SkyWalker voor mij een prima match gevonden bij een bedrijf waar ik mezelf kan zijn, kan laten zien wat ik kan en waar ik gewaardeerd wordt om wie ik ben. Zonder SkyWalker was ik hier nooit bij uitgekomen.

Fun kijkt niet alleen naar het bedrijf, niet alleen naar het wegzetten van zoveel mogelijk kandidaten, maar hij verdiept zich in je als persoon en weet zo een prima match te maken.

Anja van Dingenen