Interim Customer Service Trainers en Coaches

Heeft u behoefte aan specifieke customer service trainingen? Of zoekt u naar tijdelijke inzet van een trainer en/of coach die gespecialiseerd is in het customer service, klantenservice, klantcontact of contact center vakgebied? Kies dan voor één van onze interim trainers of coaches.

SkyWalker zet graag interim trainers en coaches met jarenlange ervaring binnen het customer service vakgebied, voor u in. Als geen ander kunnen wij de vertaling van theorie naar uw praktijk maken. Wij maken het resultaat meetbaar en zorgen voor ondersteuning in de dagelijkse praktijk.

Interim Customer Service Trainers en Coaches om te groeien

Onze trainers maken uw customer service medewerkers bewust, laten ze oefenen en zetten het team in beweging. De trainer zorgt ervoor dat uw customer service afdeling het geleerde in de praktijk gaat toepassen én blijft toepassen. Inzichten leveren immers pas resultaat op als er concrete acties aan verbonden worden.

Deelnemers beoordelen onze trainers en coaches als enthousiast, betrokken, duidelijk en deskundig.

Onze populaire trainingen:

  • Klantgericht telefoneren;
  • Klantgericht schrijven;
  • Commerciële vaardigheden voor customer service medewerkers;
  • Gespreksvaardigheden en technieken;
  • Effectief chatten via livechat en WhatsApp;
  • Omgaan met weerstand, emoties en ‘lastig gedrag’;
  • Coach de coach;
  • Train de trainer.

Competente trainers en coaches uit eigen kring

SkyWalker beschikt over een eigen pool van competente klantenservice-experts, trainers en coaches. Daarnaast hebben wij een netwerk van zelfstandige interim trainers en coaches voor customer service. Hierdoor zijn wij altijd in staat om binnen enkele werkdagen de juiste trainer en coach bij u te introduceren.

Wij zorgen ervoor dat de interim customer service trainer of coach niet alleen de juiste kennis en kunde heeft, maar ook de attitude die past bij uw organisatiecultuur en team, denk bijvoorbeeld aan de juiste visie en ervaring als het gaat om de flexibiliteit van thuiswerken. Iedere trainer of coach gaat met de nieuwste trends en innovaties mee en werkt vanuit de klanttevredenheid. Begrippen als machine learning, the internet of things en customer experience zijn geen geheimen voor onze interim trainers en coaches.

Wilt u meer weten over onze Interim Customer Service Trainers en Coaches? Neem dan gerust contact met ons op!

 

Neem vrijblijvend contact met ons op

 

Waarom kiezen voor Skywalker?

  • Gespecialiseerd in de inzet van customer service trainers en coaches;
  • Specifieke trainingsinhoud en coaching methodieken gericht op het klantcontact gebied;
  • Gerichte combinatie van klassikaal, e-learning en 1-op-1 coaching om een maximale effectiviteit te bewerkstelligen;
  • Voorbeelden, cases en rollenspellen uit de dagelijkse praktijk van het contact center waarin de laatste trends, ontwikkelingen en innovaties worden verwerkt.

Wij zijn er trots op dat we mogen werken voor: