Interim Customer Service Trainers en Coaches

Als je contact center groeit of wanneer er nieuwe producten of diensten gelanceerd worden heeft training hoge prioriteit. Het kan zijn dat je zelf niet de juiste trainers in huis hebt. SkyWalker levert ervaren Interim Trainers en Coaches voor customer service, klantenservice, klantcontact of contact center.

Het voordeel van flexibele coaches en trainers is dat ze met een frisse blik je organisatie binnenstappen. Ze gaan effectief te werk om de kennisdoelen te behalen.

Interim Customer Service Trainers en Coaches om te groeien

Onze ervaren Interim Customer Service Trainers en Coaches zijn erin gespecialiseerd om kennis over te dragen en dit direct in de praktijk toe te passen. Deze manier van trainen en coachen is binnen de klantenservice heel effectief. Onze trainers en coaches zorgen dat je medewerkers in beweging blijven, zodat de kennisdoelen behaald worden.

De interim coaches en trainers van SkyWalker worden door deelnemers omschreven als enthousiast, betrokken, duidelijk en deskundig.

Onze populaire trainingen:

  • Klantgericht telefoneren
  • Klantgericht schrijven
  • Commerciële vaardigheden voor customer service medewerkers
  • Gespreksvaardigheden en technieken
  • Effectief chatten via livechat en WhatsApp
  • Omgaan met weerstand, emoties en ‘lastig gedrag’
  • Coach de coach
  • Train de trainer

Competente trainers en coaches uit eigen kring

We hebben een eigen pool met ervaren klantenservice-experts, trainers en coaches. Daarnaast hebben we een netwerk van zelfstandige Interim Customer Service Trainers en Coaches die flexibel ingezet kunnen worden binnen jouw customer service afdeling. We kunnen binnen enkele werkdagen de juiste trainer en coach aan je voorstellen.

De interim trainer of coach heeft niet alleen een schat aan kennis en ervaring, hij past ook binnen je organisatiecultuur. Zo behalen jullie samen optimale resultaten.  Iedere trainer of coach gaat met de nieuwste trends en innovaties mee en werkt vanuit de klanttevredenheid. Begrippen als machine learning, the internet of things en customer experience zijn geen geheimen voor onze interim trainers en coaches.

Sta je te springen om een ervaren customer service trainer of coach? Laten we kennismaken en de mogelijkheden bespreken!

Waarom kiezen voor Skywalker?

  • Gespecialiseerd in de inzet van customer service trainers en coaches
  • Specifiek trainingsinhoud en coachingsmethodieken voor customer service
  • Combinatie van klassikaal, e-learning en 1-op-1 coaching voor een optimaal resultaat
  • Praktijkvoorbeelden vormen met de laatste trends, ontwikkelingen en innovaties de basis van de trainingen

SkyWalker Customer Service Management

De Limiet 15-D
Handelscentrum Vianen – Flexizone D
4131 NR Vianen
F.Z.I. B.V. (KvK nr.: 83737774) handelt onder de naam “SkyWalker”, in licentie van Sky-Walker B.V.

NEEM CONTACT MET ONS OP!