Interim Recruitment

Heeft u behoefte aan kwalitatieve customer service professionals en wilt u hierbij ondersteuning? Maak dan gebruik van onze dienstverlening: interim recruitment. Hierbij bieden wij dé oplossing door de inzet van een interim recruiter met ervaring en netwerk in customer service.

Interim recruitment voor de Customer Service

Bij interim recruitment huurt u via SkyWalker een gespecialiseerde interim recruiter in. Dit kan als u tijdelijk extra capaciteit of specifieke ervaring nodig heeft.

Een interim recruiter helpt u met uw uitdagingen op het gebied van werving. Dit kan op flexibele basis, maar ook als u een vacature heeft openstaan en wilt weten wanneer een kandidaat hiervoor geschikt is.

Vakinhoudelijke professionals uit ons eigen netwerk

SkyWalker heeft een eigen team met competente klantenservice recruiters. Ook hebben wij een groot netwerk met zelfstandig professionals. Zij hebben alle ruime ervaring in customer service.

Wij bieden snel vakinhoudelijke recruiters, die perfect bij uw organisatiecultuur passen. Wij hebben immers toegang tot specifieke wervingskanalen en databases, waardoor wij altijd in staat zijn om op korte termijn de juiste recruiter bij u te introduceren.

“Bekwame en pro-actieve recruitingpartner met hoge mate van vak- en marktkennis” – Jeroen Benneheij, Assistant manager HR bij Office Depot

Wilt u meer weten over onze dienstverlening op het gebied van interim recruitment? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Neem vrijblijvend contact met ons op

 

Waarom kiezen voor SkyWalker? 

  1. Specialist in customer service, met vakinhoudelijk, kennis en ervaring en gekwalificeerde professionals. 
  2. Een netwerk vol professionals, opgebouwd sinds 2006. 
  3. Uitgebreide database met mogelijkheden om specifieke selecties te maken.
  4. Specifieke wervingskanalen, inclusief partnerships met vakbladen, toegang tot besloten LinkedIn-groepen en lidmaatschappen bij brancheverenigingen.

Neem contact
met ons op!

Wij werken samen met