Interim Recruitment

Er zijn situaties waarin je tijdelijk een ervaren recruiter nodig hebt. Als de vraag naar goede customer service professionals toeneemt, kan dat druk leggen op je recruitmentteam. SkyWalker helpt je aan de oplossing in de vorm van Interim Recruitment

Interim Recruitment voor customer service

Dankzij Interim Recruitment heb je extra mankracht als het nodig is. Handig als je extra capaciteit nodig hebt tijdens een groot project of wanneer je een recruiter nodig hebt met specifieke kennis. Een interim recruiter helpt je in het gehele werving- en selectieproces.

Meer dan alleen een planner

Wij hebben ons een eigen team met competente klantenservice recruiters én een groot netwerk met zelfstandig professionals. Ze hebben allemaal één ding gemeen: de customer service is hun expertise. Door dit uitgebreide netwerk en onze specifieke wervingskanalen, kunnen we je snel een interim recruiter voordragen die past bij je organisatie.

 “Bekwame en proactieve recruitmentpartner met hoge mate van vak- en marktkennis” – Jeroen Benneheij, Assistant manager HR bij Office Depot

Ben je op zoek naar een interim recruiter met ervaring in customer service? Maak een afspraak voor een kennismaking, we vertellen je graag meer!

Waarom kiezen voor SkyWalker?

  • Specialist in customer service, met vakinhoudelijke kennis en ervaring
  • Een netwerk vol gekwalificeerde professionals, opgebouwd sinds 2007
  • Specifieke wervingskanalen, inclusief partnerships met vakbladen, toegang tot besloten LinkedIn-groepen en lidmaatschappen van brancheverenigingen

NEEM CONTACT MET ONS OP!

SkyWalker Customer Service Management

De Limiet 15-D
Handelscentrum Vianen – Flexizone D
4131 NR Vianen
F.Z.I. B.V. (KvK nr.: 83737774) handelt onder de naam “SkyWalker”, in licentie van Sky-Walker B.V.

NEEM CONTACT MET ONS OP!