'Aanvoelen, klankborden en gekwalificeerde kandidaten'

Call Center Benelux is een facilitaire dienstverlener die grote nationale opdrachtgevers bedient; o.a. energieleveranciers, internet providers, retailers en voip providers.
Call Center Benelux wil zich onderscheiden door niet de grootste te willen zijn, maar wel de beste keuze voor iedere opdrachtgever. Dit doen we door zeer flexibel te zijn en niet teveel lagen te creëren tussen het MT en de agents. De mogelijkheid om voor klanten snel te kunnen reageren op vragen tot verandering, ervaart iedere opdrachtgever als zeer prettig. Om dit in de organisatie als ’kernpunt’ te zien en de wil om dit te behouden, is een grote hands-on mentaliteit van essentieel belang in alle lagen van de organisatie. Zo ook voor één van de belangrijkste functies, die van operationeel manager. Deze functie kwam medio 2008 onverwachts vacant en wij moesten naarstig op zoek naar een goede, zo mogelijk nog betere vervanging, en dat op een zo kort mogelijke termijn.

Na goed overleg is hiervoor SkyWalker ingeschakeld. Het eerste contact met Fun Zeegers was erg prettig omdat SkyWalker exact en zeer snel aanvoelde naar welk type operationeel manager wij op zoek waren. Binnen twee weken kwam SkyWalker met een aantal zeer gekwalificeerde kandidaten. Op korte termijn waren er gesprekken mogelijk en ook het klankborden met SkyWalker over de diverse kandidaten vonden wij zeer prettig en zien wij als een absolute meerwaarde. Na in totaal nog geen vier weken hebben we via SkyWalker de operationeel manager gevonden die we nodig hadden. CCB’s nieuwe manager heeft de skills en de hands-on mentaliteit die vereisen. Bovendien past zij qua persoon perfect binnen onze organisatie!”

François de Leeuwe
Algemeen Directeur Call Center Benelux

LinkedIn profiel Francois de Leeuwe

Neem contact
met ons op!

Wij zijn er trots op dat we werken voor