Schiedam Gepubliceerd op 04-07-2022

Process Improvement Specialist / Ketenmanager Klantprocessen

DELTA Fiber

Vacature Process Improvement Specialist / Ketenmanager Klantprocessen

Helaas, deze vacature Process Improvement Specialist / Ketenmanager Klantprocessen is inmiddels vervuld. Toch is het goed dat je bij SkyWalker terecht bent gekomen. Als gespecialiseerd werving- en selectie en interim management bureau voor het customer service vakgebied, heeft SkyWalker meer Process Improvement / Ketenmanagement-vacatures en aanvragen in bemiddeling. Klik hierboven op ‘vacatures‘ en maak je keuze uit het overzicht van actuele klantcontact vacatures.

De Value Chain Management organisatie vormt een schakel tussen de operatie, de business en IT, en is gecentreerd rondom de klant. Als Process Expert ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de klantprocessen binnen jouw domein. Je bent hierbij verantwoordelijk voor het design van een effectief en efficiënt proces en het leveren van resultaat met kwaliteit.

  • Analyseren van de process performance en het verbeteren van het proces
  • Identificeren, initieren en implementeren van verbeterprojecten
  • Training faciliteren in nieuwe processtandaarden
  • Design en documenteren van het proces
  • Coördineren en implementeren van projecten, waarbij meerdere processen betrokken zijn

In deze positie werk je nauw samen met o.a. de Value Chain Manager om de performance van de processen en value chain te monitoren. Met de andere Process experts binnen en buiten de eigen Value Chain en de IT-operations om verandering in het proces te implementeren.

Jouw key verantwoordelijkheden

  • Je hebt eigenaarschap over het proces
  • Je bent verantwoordelijk voor de verbetering van de customer journey van bestaande klanten
  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van procesmanagement (design en documenteren van het proces)
  • Je analyseert de process performance
  • Je identificeert, initieert en implementeert verbetertrajecten
  • Je coördineert en implementeert projecten waarbij meerdere processen betrokken zijn

Profiel Process Improvement Specialist / Ketenmanager Klantprocessen

Jij bent een ervaren proces-en ketenmanager met aantoonbare ervaring binnen telecom en met bewezen kennis op het gebied van lean management en procesoptimalisatie. Je kan goed omgaan met de dynamiek van een nieuwe rol binnen een organisatie en bouwt graag aan duurzame relaties op verschillende niveaus. Hierbij sta je sterk in je schoenen en beschik je over een goede dosis overtuigingskracht.


Wat je in ieder geval meeneemt



  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Management of Bedrijfskunde;

  • Ervaring met Lean Management; een afgeronde Green Belt is een pré;

  • Je hebt ervaring met proces documentatie en bent in staat om zelfstandig in tooling als Power BI rapportages te maken;

  • Sterke analytische vaardigheden en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;

  • Ervaring met klantprocessen binnen het domein ‘klant zijn’ is een pré.

Arbeidsvoorwaarden

En de arbeidsvoorwaarden?


Die zijn niet alleen goed, maar ook nog eens flexibel in te zetten. En met onze uitstekende pensioenregeling wordt ook aan je toekomst gedacht! We bieden je onder andere een collectieve ziektekostenverzekering en aantrekkelijke korting op bijvoorbeeld de abonnementskosten van jouw sportclub. Met jouw Benefit Budget bepaal je zelf hoe je jouw arbeidsvoorwaarden inzet.

Bedrijfsprofiel

Wij zijn DELTA Fiber Nederland, de werkgever achter de merken DELTA en Caiway. We zijn een telecomaanbieder met de ambitie om zo veel mogelijk mensen in Nederland van razendsnel internet, interactieve televisie en perfecte (mobiele) telefonie te voorzien op ons nieuwste generatie glasvezel netwerk. Inmiddels hebben we 1 miljoen huishoudens die we diensten kunnen leveren en de komende jaren willen we groeien naar 2 miljoen.