Als geen ander weet je hoe belangrijk het is om bij een product of dienst een goede klantervaring te bieden. Het is essentieel dat klanten tevreden zijn en regelmatig terugkomen. Maar hoe biedt een organisatie de beste service en kan er tegelijkertijd efficiënt gewerkt worden? SkyWalker helpt met consultancy op maat.
Onze adviezen zijn gebaseerd op jarenlange ervaring in het customer service vakgebied en onze altijd up-to-date kennis van de nieuwste trends en ontwikkelingen in de branche. Wij ondersteunen organisaties om de klanttevredenheid te verhogen en tegelijkertijd de efficiëntie van de processen te verbeteren.
Wij kijken waar de organisatie op dit moment staat en bespreken met het management en relevante stakeholders wat de customer service van de organisatie over twee jaar bereikt wilt hebben. Hierbij kijken wij naar zaken zoals klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en optimalisatie van de customer journey.
SkyWalker helpt bij verbetering van de customer service
Wil de organisatie haar ambitie vertalen naar ambitieuze doelen voor de customer service operatie? Bijvoorbeeld door een duidelijke strategie te implementeren? SkyWalker staat organisaties letterlijk met raad en daad bij in haar consultancy dienstverlening.
Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring in het customer service vakgebied en zijn trots op ons opgebouwde track record. Dankzij deze ervaring hebben wij een enorme vakinhoudelijke kennis om organisaties van een gedegen advies te voorzien.
SkyWalker in het kort:
- Dé specialist in de customer service branche
- Vakinhoudelijke kennis en ervaring
- Ruime ervaring in het geven van advies om organisaties naar het volgende niveau te brengen
- Uitgebreid netwerk