Heb je binnen de WFM afdeling van jouw customer service te maken met werkwijzen, processen of systemen die verder verbeterd kunnen worden? Of verschilt het per dag en moet je constant de planning bijsturen? Zet dan een workforce consultant in. Met een workforce consultant haal je voor een bepaalde tijd de expertise in huis die je nodig hebt. Wij geven je alle informatie over hoe je een goede consultant workforce voor jouw organisatie vindt.
Wat houdt de functie workforce consultant in?
Een workforce consultant ondersteunt de customer service van de organisatie bij het vinden van een optimale balans tussen klantbeleving, medewerkerstevredenheid en kosten. Hij streeft naar een efficiënte, productieve en succesvolle inzet van mensen en middelen. Dit doet hij onder andere door selectie, implementatie en inrichting van workforce management software.
De WFM consultant voelt zich snel thuis in een nieuwe omgeving en levert met zijn kennis en ervaring een waardevolle toevoeging aan het reilen en zeilen van de customer service.
Een workforce consultant is onmisbaar voor jouw customer service team!
Een workforce consultant helpt de customer service van een organisatie met het verbeteren van de manier waarop forecasting, capaciteitsplanning, roostering, trafficking, reporting en analyse zijn ingericht. Ook geeft deze professional adviezen voor verdere optimalisaties, zodat de organisatie nu en in de toekomst over het juiste talent beschikt dat op het juiste tijdstip op de juiste plek kan worden ingezet.
Heb je tijdelijk hulp nodig om de processen, werkwijze of aansturing van jouw WFM afdeling te optimaliseren of om WFM software te selecteren of te implementeren? Kies dan voor een workforce consultant.
SkyWalker zweeft er als een helikopter boven, faciliteert het proces en houdt je scherp
Cees Zwezerijn, CEO & Founder Polly.help