Blogs

Blogs

Dit inspiratie-blog geeft ons de mogelijkheid om onze kennis te delen met jou en te laten zien wat er in onze branche speelt. Wij zijn immers de expert in ons vakgebied.

Van nieuwkomer tot expert: Hoe training onmisbaar is voor uitmuntende customer service

Lees meer
Lees meer over Van nieuwkomer tot expert: Hoe training onmisbaar is voor uitmuntende customer service

Zo creëer je de optimale werkomgeving voor je klant contactcenter

Lees meer
Lees meer over Zo creëer je de optimale werkomgeving voor je klant contactcenter

Klantcontact in 2024: de 3 belangrijkste ontwikkelingen

Lees meer
Lees meer over Klantcontact in 2024: de 3 belangrijkste ontwikkelingen

Zelfsturende klantenservice teams: een oplossing voor hogere medewerkertevredenheid, grotere flexibiliteit en klantgerichtheid?

Lees meer
Lees meer over Zelfsturende klantenservice teams: een oplossing voor hogere medewerkertevredenheid, grotere flexibiliteit en klantgerichtheid?

Privacy in klantenservice: Het belang van het beschermen van persoonsgegevens

Lees meer
Lees meer over Privacy in klantenservice: Het belang van het beschermen van persoonsgegevens

Klanttevredenheid meten en klantgerichte KPI’s implementeren

Lees meer
Lees meer over Klanttevredenheid meten en klantgerichte KPI’s implementeren

Het veranderende profiel van de klantenservice medewerker door digitale technologieën

Lees meer
Lees meer over Het veranderende profiel van de klantenservice medewerker door digitale technologieën

Omnichannel customer service: verwachting versus werkelijkheid

Lees meer
Lees meer over Omnichannel customer service: verwachting versus werkelijkheid

“Customer service”,“Customer Support”, “Customer Succes”: is het niet allemaal hetzelfde?

Lees meer
Lees meer over “Customer service”,“Customer Support”, “Customer Succes”: is het niet allemaal hetzelfde?