Blogs

Blogs

Dit inspiratie-blog geeft ons de mogelijkheid om onze kennis te delen met jou en te laten zien wat er in onze branche speelt. Wij zijn immers de expert in ons vakgebied.

Klantenservice op zijn best: zo werken roostering en trafficing in de praktijk

Lees meer
Lees meer over Klantenservice op zijn best: zo werken roostering en trafficing in de praktijk

Plan je personeel tot in perfectie: de rol van forecasting en capaciteitsplanning

Lees meer
Lees meer over Plan je personeel tot in perfectie: de rol van forecasting en capaciteitsplanning

In 9 stappen de juiste WFM-tool: een leidraad voor de beste keuze

Lees meer
Lees meer over In 9 stappen de juiste WFM-tool: een leidraad voor de beste keuze

Meer dan salaris: hoe een employee journey bijdraagt aan belonen en waarderen

Lees meer
Lees meer over Meer dan salaris: hoe een employee journey bijdraagt aan belonen en waarderen

Van start tot succes: Het belang van coaching en begeleiding voor een goede servicebeleving

Lees meer
Lees meer over Van start tot succes: Het belang van coaching en begeleiding voor een goede servicebeleving

Van nieuwkomer tot expert: Hoe training onmisbaar is voor uitmuntende customer service

Lees meer
Lees meer over Van nieuwkomer tot expert: Hoe training onmisbaar is voor uitmuntende customer service

Zo creëer je de optimale werkomgeving voor je klant contactcenter

Lees meer
Lees meer over Zo creëer je de optimale werkomgeving voor je klant contactcenter

Klantcontact in 2024: de 3 belangrijkste ontwikkelingen

Lees meer
Lees meer over Klantcontact in 2024: de 3 belangrijkste ontwikkelingen

Zelfsturende klantenservice teams: een oplossing voor hogere medewerkertevredenheid, grotere flexibiliteit en klantgerichtheid?

Lees meer
Lees meer over Zelfsturende klantenservice teams: een oplossing voor hogere medewerkertevredenheid, grotere flexibiliteit en klantgerichtheid?