Voor de customer service afdeling van jouw organisatie is een goede teamleider klantenservice een absolute must. Maar hoe vind je een professional die past bij jouw organisatie en beschikt over de juiste skills?
Op onze website Teamleiders.nl leggen wij het je haarfijn uit. Of je nu op zoek bent naar de werving en selectie voor een interim teamleider, vaste teamleider of een detachering of detavast constructie, wij weten hoe en waar je goede teamleiders vindt. En ook op deze pagina geven wij je alle informatie over hoe jij teamleiders klantenservice herkent en kan werven.
Wat houdt de functie teamleider klantenservice in?
Een teamleider klantenservice geeft leiding aan een team van klantenservice medewerkers. De teamleiders customer service zijn er verantwoordelijk voor dat de dagelijkse bezigheden op de customer service goed verlopen, zorgt ervoor dat het team gemotiveerd is en dat de klanttevredenheid blijft behouden.
Kortom: een customer service teamleider of teamleider servicedesk ontwikkelt de sterke punten van het team en signaleert verbetering waar mogelijk.
Een teamleider klantenservice is onmisbaar voor jouw customer service team!
De teamleider klantenservice is van grote waarde voor de customer service van jouw organisatie. Een goede customer service teamleader is in staat om het beste uit de customer service medewerkers te halen en hen te motiveren om samen te werken en de doelen te halen. Daarbij beschikt een teamleader klantenservice over organisatorische vaardigheden en houdt deze professional het team op koers en gefocust.
SkyWalker heeft een sterk netwerk, een goede reputatie en inhoudelijke kennis van het klantcontact-vak.
Marco Vianen, Directeur Conice