Op zoek naar een WFM trafficer die kijkt naar hoe het klantcontactaanbod zich verhoudt tot de forecast, wat het daadwerkelijke volume is en welke van de geplande uren worden gerealiseerd ten opzichte van het opgestelde rooster? Dan wil je natuurlijk iemand die past bij jouw team en snel de uitdagingen aangaat die bij de customer service van jouw organisatie liggen. Wij leggen je uit wat een WFM trafficer doet en welke eigenschappen bij deze professional horen.
Wat houdt de functie WFM trafficer in?
Een trafficer optimaliseert realtime de bezetting ten opzichte van het actuele aanbod aan contactvolume. Op een klantenservice heb je namelijk altijd te maken met veranderingen. Een WFM trafficer zorgt ervoor dat de basis niet instort. Is er bijvoorbeeld een enorme wachtrij aan de telefoon, dan vraagt de WFM trafficer aan de medewerkers die de e-mail behandelen of zij willen bijspringen bij de telefoon.
De WFM trafficer is verantwoordelijk voor het intraday management. Deze professional is dus de spin in het web als er moet worden ingegrepen of als het rooster moet worden aangepast.
Een WFM trafficer is onmisbaar voor jouw customer service team!
Een WFM trafficer is van onschatbare waarde om elke dag op het juiste moment de juiste mensen met de juiste vaardigheden te kunnen inzetten op jouw customer service. In principe lijkt het werk van een WFM trafficer misschien gemakkelijk en hoeft hij alleen maar alles aan te kijken.
Maar in de praktijk is het verre van dat. Denk aan verkeerd uitgestuurde mailings, fouten in een factuur, een manager die aankomt met andere prioriteiten, uitzonderlijke weersomstandigheden, een griepgolf of medewerkers die op ongevraagde tijdstippen pauze houden. Ervaren WFM trafficers springen hier adequaat op in en zorgen ervoor dat ongeacht het tijdstip, de bezetting sluitend blijft.
Onze belangen, voorkeuren en behoeften stonden voorop bij SkyWalker. Hierdoor ontstond de perfecte aansluiting tussen hun uitgebreide netwerk en onze behoeften.
Jeroen Kerkhoff, General Manager Any-Lamp