'Verrassend snel interessante kandidaten, professioneel advies & partnership'

Tele2 Nederland is onderdeel van het Zweedse Investment AB Kinnevik en één van de grootste communicatiebedrijven in Nederland. Tele2 heeft naam verworven als uitdager van de gevestigde orde. Tele2 startte in 1997 in Nederland als prijsvechter op de telefoniemarkt en is sindsdien uitgegroeid tot totaalaanbieder van communicatieoplossingen. In 2005 heeft Tele2 Versatel overgenomen en investeerde daarmee in een eigen netwerk. Via het eigen netwerk levert Tele2 tegenwoordig telefonie, internet, televisie en dataoplossingen aan zowel particulieren en zakelijke klanten, als aan de wholesale markt. Tele2 is een vooruitstrevende speler op de communicatiemarkt en kan door de korte lijnen binnen de organisatie, snel schakelen en inspelen op de behoeften van haar klanten.

Binnen Tele2 ontstond in de loop van 2011 een vacature voor een Forecasting Expert Customer Care; een cruciale rol in de besturing van onze contact centers, zowel op cijfermatig / financieel vlak, maar ook gericht op optimale inzet van de medewerkers. Voor eigen werving bleek deze vacature te specifiek te zijn en ook bestaande partners op het gebied van generieke / allround werving- en selectiediensten hadden moeite met deze vacature. Tele2 had inmiddels al een gespecialiseerd bureau in de contact center branche in de arm genomen, toen we via ons netwerk in contact kwamen met SkyWalker.

SkyWalker startte met een gedegen intake bij ons op locatie en inventariseerde onze precieze behoefte. SkyWalker heeft blijkbaar een goede database, de juiste wervingskanalen en doet een goede voorselectie, want verrassend snel kon SkyWalker een aantal zeer interessante kandidaten introduceren. Daarmee konden we snel een keuze maken voor een kandidaat die niet alleen qua kennis en ervaring perfect op de vacature paste, maar ook iemand die prima past bij de energieke en dynamische Tele2 cultuur.

SkyWalker is niet opdringerig, weet precies op welk moment te communiceren met lijnmanagement of HR en bewaakt op een prettige, professionele manier de voortgang. Op beslissende punten in de procedure heeft Skywalker geadviseerd aanpassingen te doen in de volgorde van selectierondes, omwille van het resultaat. Daarmee was er bij deze vacature echt sprake van partnership tussen Tele2 en SkyWalker!

Susan Overmars
Manager Customer Care

LinkedIn profiel Susan Overmars

Vacatures
Conduent
Ben jij of ken jij de nieuwe Delivery Manager VodafoneZiggo bij Conduent in Instanbul - Turkije? Reageer dan nu!
Istanbul
Vertrouwelijk
Ben jij of ken jij de nieuwe Teamleider Customer Service bij dit Inhouse Contact Center in de regio Eindhoven? Reageer dan nu!
regio Eindhoven
Pegamento
Ben jij of ken jij de nieuwe Sales- / Account Manager bij Pegamento? Reageer dan nu!
Nieuwegein
Louwman & Parqui
Ben jij of ken jij de nieuwe Teamleider in het inhouse Contact Center van Louwman Customer Services in Den Haag? Reageer dan nu!
Den Haag
Drukwerkdeal.nl
Ben jij of ken jij de nieuwe senior Teamleider Customer Care bij Drukwerkdeal.nl in Deventer? Reageer dan nu!
Deventer
Flinders
Ben jij of ken jij de nieuwe Teamleider Klantenservice bij Flinders in Zaandam? Reageer dan nu!
Zaandam

Neem contact
met ons op!

SkyWalker Recruitment bv
Lange Dreef 11
Gebouw: “Le Cheneau”, begane grond
4131 NJ Vianen